Subject: Ed: Selgitustaotlus
From: "Margus Korsjukov" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 11:19:09 +0300

Tere!

Palun registreerida allolev selgitustaotlus Deltas.

Heade soovidega

Margus Korsjukov

teenuse juht

keskkonnatervise osakond

7943500 | 53432468

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Aive Telling - SOM <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. mai 2025 09:23
Adressaat: Margus Korsjukov <[email-masked]>
Teema: FW: Selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastake palun ise TA poolt kodaniku kirjale.

Aive Telling
keskkonnatervishoiu poliitika juht
Sotsiaalministeerium
5910 8795

From: Kert Lapimaa < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, May 12, 2025 8:29 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan selgitustaotluse järgnevale:

Tuginedes Sotsiaalministri määrusele nr.75 "Ultra- aj infraheli 
helirõhutasemete piirväärtused ning ultra- ja infraheli helirõhutasemete 
mõõtmine" soovin täpsustust § 4.

§ 4.   Infraheli helirõhutaseme piirväärtus

  Püsiva tasemega infraheli G-korrigeeritud helirõhutaseme LpG või muutuva 
tasemega infraheli G-korrigeeritud ekvivalentse helirõhutaseme LpG,eq,T 
piirväärtus on 85 dB.

Milline on lubatud helirõhu perioodiline muutumine (näiteks ühe kuni viie 
sekundi jooksul) elamutes ja ühiskasutatavates hoonetes kui teisendada § 4-s 
toodud G-korrigeeritud ekvivalentne helirõhutase 85 dB SI-süsteemis 
kasutatavaks rõhuühikuks (Pa)?

Kui teil on teadmine milline on lubatud helirõhu perioodiline kõikumine 
mõnes muus ajavahemikus, siis viidake sellele.

Lugupidamisega

kert lapimaa

MTÜ Kodanike Teadusalgatus Eesti

53 0004 53